Monday 28 November 2011

Maafkan Aku....

Aku tidak pernah melupakan dirimu dan mungkin tidak akan pernah, mana mungkin aku melupakan dan meninggalkan dirimu setelah cintamu payah ku gengamikini ku muliki. Dulu seseorang pernah hadir diantara kita puas aku renungi agar dapat aku hindari.

Maafkan aku kerana pernah menduakan CINTAMU,berat hatiku ketika itu untuk melupakan dirinya kerana belum ku sedari akan CINTAMU yang Maha Tinggi. Seharusnya aku menepis dan menangkis walaupun bayangnya. Andai sedari dulu ku temui CINTAMU pasti aku tidak akan pernah menduakanmu, CINTAKU hanya padaMU.

Maafkan Aku kerana pernah menduakanmu, bukan rela hatiku, tetapi kerana pujuk rayu musuhmu, membuatkanku layu. Aku tidak akan mengabaikan dirimu seperti dulu, hanya dirimu dalam hatiku....


YA ALLAH, kau maafkan lah diriku...
sesungguhnya CINTAKU hanya untukmu..
Maafkan aku...


No comments:

Post a Comment